keskiviikko 16. joulukuuta 2015

Mutsi kaunistautuu

Käyn kampaajalla leikkauttamassa ja värjäämässä hiuksiani aivan liian harvoin. Ehkä noin kahden kuukauden välein. Ekan kuukauden olen ihan jees, mutta toinen on koko ajan "bad hair day" luokkaa. Kyllä mutsinkin pitää saada päästä kaunistautumaan!

En ala mainostaa paikkaa missä käyn laitattamassa hiukseni (koska en saa siitä rahaa), mutta sen voin paljastaa että olen käynyt samalla kampaajalla jo noin pari vuotta. Pidän siitä, että hiuksiani pitelee tuttu ihminen. Kaisa tuntee minut ja hiukseni, jopa jäbän, jonka hiuksia hän on myös leikannut.  Minulla ja jäbällä on sama kampaaja!

Olen luonnostani hiekkablondi: tyypillinen vaalea maantienvärinen hiuspehko. Halusin jotakin uutta viimeksi, joten laitoimme mustaa ja sinistä. Wau! Nyt teimme taas saman, koska parissa kuukaudessa tulos on tämä...

Kampaajalla ennen käsittelyn alkua. Iiikk....

Väriä siis päähän ja rentoutumaan. Mikä sen ihanampaa kuin saa olla vaan ja toteuttaa pimeitä halujaan kampaajan suojaisassa tuolissa: juoda kahvia ja lukea Seiskaa! Siihen päälle myös kulmien ja ripsien värjäys, suojakäsittely ja päänahan hieronta. Uuuhh! Mutsi tykkää!

Ankara niskakarvojen ja pulsareiden poisto. Minä vihaan nk. "Tampere takalettiä" erityisesti miehillä. Olen pahoillani. Haluan, että korvani näkyvät ja niska on lyhyt. Kaisa tietää mitä haluan.

Uuu mikä mutsi!

Work it baby!

Käsittelyn jälkeen näytän taas ihmiselle, itselleni. En vain väsyneelle mutsille. Sivuilta lyhyt, päällä pitkää, väriä väriä. Silmätkin näkyy taas!

Miksi kirjoitan kampaajareissustani? Koska kaikki mutsit antaisevat hellittelyä ja hyvänäpitoa. Muksu hoitoon vain ja kampaajalle, hierontaan, shoppaamaan tai ihan mitä vaan mikä tekee olon hyväksi. Kyllä se lapsi pärjää muutaman tunnin ilman sinua! Onnellinen ja levännyt mutsi säteilee iloa, joka tarttuu myös lapseen! Joten mars hellittelemään itseäsi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti