torstai 19. marraskuuta 2015

Miten tästä nyt sitten eteenpäin...

Olen jo kauan suunnitellut oman, julkaisukelpoisen blogin kirjoittamista. Ehkä nyt on aika mennä sanoista tekoihin. Pikkujäbäni syntyi heinäkuussa 2014 sektiolla pitkän odotuksen jälkeen. Ei ainostaan se yhdeksän kuukauden "piina", vaan muutaman vuoden yritys. Mutta vihdoin hän tuli mieheni ja minun maailmaan, hyvä niin. Hehkutan raskausaikaani, olin elämäni kunnossa ja kävin salilla nostelemassa painoja vielä kaksi viikkoa ennen synnytystä. Mutta en hehkuta sitä ensimmäistä kolmea kuukautta jotka vietimme jäbän kanssa... Kaikessa on vaikeutensa, se siitä. Nyt elämä rullaa radallaan ja olen oppinut jo olemaan jonkinlainen äiti. Ja hei, sehän on jatkuva prosessi... :)

Minulla ei ole aikomustakaan laittaa lapseni kuvia nettiin, joten saatte pettyä, jos niitä täältä haette. Saatte tyytyä minun naamaani ja kaikenlaisiin kummallisiin otoksiini. Kerron tässä blogissa omista kuulumisistani, testailuistani ruuan ja netin kanssa (olen some- ja iPad-peliaddikti...), kengistä... ja kasvustani miehen äitinä. Tässä blogissa on minun elämääni, juhlana ja arkena.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti